مقالات مرتبط با کولرگازی

کولر گازی مناسب مغازه

کولر گازی مناسب مغازه

کولر گازی مناسب مغازه در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستانی، هوای خنک و دلپذیر را برای فروشندگان محترم به ارمغان آورده و کمک می‌کند تا در این فصل سال، لحظات خود را بی‌دغدغه‌تر سپری کنند و مشتریان هم از این هوای تازه نهایت لذت را ببرند. پس اگر شما هم برای فروشگاه خود به دنبال یک سیستم سرمایشی مرغوب و بادوام هستید، در این بخش از مجله گیلاس همراه ما باشید تا با چند مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های کولر گازی مناسب مغازه آشنا شوید.

نکات مهم در ارتباط با خرید کولر گازی مناسب برای مغازه و فروشگاه ها

پیش از معرفی انواع کولر گازی مناسب برای مغازه بهتر است با نکاتی که حین خرید این دستگاه باید بدان توجه فرمایید، صحبت کنیم. سپس در ادامه چند مورد از برندهای مطرح را که در حوزه تولید این محصولات فعالیت دارند، معرفی خواهیم کرد؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

دمای فضای مورد نظر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که حین خرید کولر گازی مناسب مغازه باید بدان توجه فرمایید، دما و میزان گرمای محیط (مغازه) است. به عبارتی اگر کولر گازی را برای امکانی می‌خواهید که در آن اجاق گاز، فر یا سیستم‌های گرما زا روشن می‌باشد، باید کولری با ظرفیت بیشتر خریداری کنید تا توان پاسخگویی به نیاز فضا را داشته باشد. بنابراین در مغازه‌هایی که انواع سیستم گرما زا روشن است، باید حین محاسبه ظرفیت کولر، مقدار به دست آمده راکمی بیشتر در نظر بگیرید تا توان فعالیت در دمای بالا را داشته باشد.

تابش نور خورشید

یکی دیگر نکاتی که حین خرید کولر گازی مناسب مغازه باید بدان توجه فرمایید، آفتابگیر بودن فضا است. در واقع اگر یک مغازه آفتابگیر باشد، دمای فضای داخلی آن افزایش خواهد یافت. در اینصورت باید یک سیستم سرمایشی با ظرفیت بیشتر خریداری کنید. اگر برایتان سوال است که چقدر باید ظرفیت کولر از حالت عادی بیشتر باشد؟! در پاسخ باید بگوییم که برای مغازه‌های آفتابگیر و گزمازا، باید ظرفیت کولر را حدود ۱۰۰۰ btu افزایش دهید.

نکات مهم در ارتباط با خرید کولر گازی

حجم تردد

 میزان رفت و آمد هم به نوبه خود نقش موثری در نوع کولر گازی مناسب مغازه ایفا می‌کند. در واقع اگر در طول روز مشتریان زیادی به مغازه سما مراجعه می‌کنند، بهتر است کولری با ظرفیت بالاتر خریداری کنید تا دستگاه قادر به پاسخگویی نیاز محیط باشد.

ارتفاع دیوارها

ارتفاع دیوارها از زمین تا سقف هم در انتخاب یک کولر گازی مناسب مغازه موثر خواهد بود. درواقع اگر ارتفاع مغازه نسبت به مساحتی که دارد، بیشتر باشد، باید از کولری با ظرفیت بالا استفاده کنید.

توجه به میزان ظرفیت کولر گازی

خب تا اینجای کار متوجه شدیم که براساس پارامترهای مختلف، باید نسبت به تغییر ظرفیت دستگاه آگاه باشیم و کولری خریداری کنیم که ظرفیت آن متناسب با شرایط محیطی و متراژ مغازه باشد‌.

حال اگر برایتان سوال است که ظرفیت کولر چیست؟! باید بگوییم که این عامل نشان‌دهنده میزان سرمایش دستگاه در واحد زمان است. باور غلطی که در مورد ظرفیت کولرها در بین مردم وجود دارد، این است که هر چه ظرفیت کولر بیشتر باشد، باد خنک تری تولید خواهد کرد. در صورتیکه این فرضیه کاملا اشتباه بوده و میزان ظرفیت کولر ارتباط مستقیم با حجم سرمای تولید شده دارد. ما در ادامه یک جدول از ظرفیت‌های مختلف کولر گازی را برحسب متراژ ساختمان، خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد تا متناسب با آن، نسبت به خرید دستگاه باب میل خود اقدام فرمایید.

BTUمتراژ فضا (متر مربع)
900012-20
1200020-30
1800030-45
2400045-60
3000060-75
3600075-90
4800090-120

کدام مدل های کولر گازی مناسب مغازه و فروشگاه است؟

در این بخش از مقاله کولر گازی مناسب مغازه، قصد داریم شما عزیزان را به ۳ مدل از بهترین کولرهای گازی که اغلب فروشندگان طرفدار پروپاقرص آن هستند، آشنا کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

کولر گازی دوتکه یا اسپلیت

کولر گازی اسپلیت از جمله محبوب‌ترین مدل‌های سیستم‌های سرمایشی است که عملکردی بر پایه گاز مبرد داشته و از دو یونیت به نام‌های کندانسور و اواپراتور تشکیل می‌شود. کولرهای گازی دو تکه در دو مدل دیواری و ایستاده طراحی شده و با توجه به ظرفیت خنک سازی مطلوبی که دارد، به راحتی پاسخگوی نیاز انواع مغازه‌ها با هر متراژی خواهد بود‌.

کولر گازی پنجره ای

نمونه دیگری از کولر گازی مناسب مغازه، مدل پنجره‌ای است که همانطور که نامش پیداست، باید در لبه پنجره نصب شود. این کولر برخلاف مدل اسپلیت، به صورت یکپارچه طراحی شده و با طیف ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ در بازار موجود می‌باشد.

این دستگاه برای مغازه‌های نسبتا کوچک و کم تردد بهترین گزینه است، اما برای اماکن شلوغ و فروشگاه‌های متراژ بالا، مدل اسپلیت انتخاب بهتری خواهد بود.

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پرتابل

سومین مدل از انواع کولر گازی مناسب مغازه، مدل پرتابل است که قابل حمل بوده و به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. این کولر معمولا با ظرفیت ۱۲ الی ۱۴ هزار بی تی یو تولید و به بازار عرضه می‌گردد. از کولر گازی پرتابل معمولا برای مغازه‌هایی با متراژ نسبتا کوچک و فروشگاه‌هایی که در یک پاساژ واقع شده و سیستم سرمایشی ضعیفی دارد، استفاده می‌شود. به همین خاطر اگر فروشگاه شما آفتابگیر بوده یا دمای فضای داخلی آن زیاد باشد، بهتر است از کولر گازی اسپلیت استفاده کنید. در ضمن هر سه مدل مذکور در فروشگاه گیلاس موجود بوده و شما می‌توانید بسته به شرایط و متراژ مغازه خود، مدل متناسب با آن را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی نکات مهمی راجع به خرید کولر گازی مناسب مغازه پرداختیم و چند مدل از بهترین مدل‌های کولر مناسب مغازه را معرفی کردیم. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده و سیستم سرمایشی باب میل خود را از میان طیف گسترده محصولات گیلاس، برگزیده باشید. مطمئنا با خرید از این مجموعه، علاوه بر اینکه صاحب یک کولر مرغوب و بادوام خواهید شد، از نظر هزینه کالا هم سود خوبی عاید خود خواهید کرد، زیرا تمام محصولات این فروشگاه با قیمتی منصفانه خدمت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. همچنین با در دست داشتن برگه گارانتی، تا مدت‌ها خیالتان از بابت تضمین کیفیت دستگاه راحت خواهد بود. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم، لطفا در صورت خریداری هر از دستگاه‌های نام برده شده در این مطلب، تجربه کاربری خود را با ما و سایر کاربران گیلاس به اشتراک بگذارید.

به این نوشته امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *