مقالات مرتبط با کولرگازی

بهترین مارک کولر گازی برای خوزستان و مناطق گرمسیر(راهنمای خرید+معرفی مدل ها)

کولر-گازی-برای-خوزستان-gillass

بهترین کولر گازی برای خوزستان و سایر مناطق گرمسیر نظیر اهواز، آبادان، بوشهر و… که اقلیم گرم و خشکی دارند، باید از نظر رتبه بندی کلاس آب‌وهوایی در رده T3 قرار گیرد تا قادر به تامین هوای خنک در دمای بالای 50 درجه سانتی‌گراد باشد. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که علاوه بر این مورد، بهترین کولر گازی برای مناطق جنوبی ایران چه ویژگی‌های دیگری دارد که از سایر سیستم‌های سرمایشی متمایز می‌شود؟! برای یافتن پاسخ پرسش مطرح شده، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام خرید این دستگاه باید بدان توجه فرمایید، آشنا شوید.

شرایط آب و هوایی خوزستان

آب و هوای استان خوزستان از نوع نیمه صحرایی بوده و دمای متوسط آن در سال، بیش از 18 درجه سانتی‌گراد است. از این‌رو تابستان‌های گرم و خشک و نسبتا مه آلودی دارد. به همین خاطر اگر به دنبال بهترین کولر گازی برای خوزستان و شهرهای گرم آن هستید، باید سیستمی خریداری کنید که از نظر مصرف برق بهینه بوده و قادر به تامین هوای خنک در دمای بالا و روزهای گرم تابستان باشد. علاوه بر این باید به یک سری نکات فنی هم در این باره دقت کنید تا در نهایت خریدی هوشمندانه و مقرون به‌صرفه داشته باشید. از این‌رو در ادامه قرار است تمام ویژگی‌های یک کولر گازی مناسب آب‌وهوای گرم و خشک را شرح دهیم.

خرید انواع کولر گازی از فروشگاه تجهیزات تهویه مطبوع گیلاس

بهترین کولر گازی برای آب و هوای خوزستان

بهترین کولر گازی برای منطقه گرمسیر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین کولر گازی برای خوزستان  و سایر شهرهای گرمسیر باید داشته باشد، عبارتند از:

  • یک کولر گازی حاره‌ای که مناسب مناطق گرمسیر است، باید از سطح کیفی و طول عمر بالاتری برخوردار باشد؛ تا در برابر شرایط آب‌وهوای و دمای بابا که سبب فرسایش دستگاه می‌شود، دوام بیاورد. (سرویس به موقع دستگاه و تعویض پوشال‌ و… در این امر موثر خواهند بود.)
  • در کولرهای مناسب مناطق گرمسیری، باید از کمپرسور اسکرال یا روتاری از نوع T3 استفاده شود، زیرا لازم است تا در دمای بالا عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند.
  • متریال سازنده بدنه دستگاه باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در برابر تابش اشعه نور خورشید مقاوم بوده و دچار فرسایش نشود.

برای آشنایی بیشتر در زمینه انواع کمپرسور کولر گازی مقاله تفاوت کمپرسور T1 و T3 در کولر گازی و اسپلیت را مشاهده کنید.

بهترین کولر گازی برای منطقه گرمسیر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

روشن بودن دائمی کولر گازی چه مزایا و معایبی دارد؟

بهترین برند کولر گازی مناسب برای خوزستان کدامند؟

بهترین کولر برای خوزستان و سایر شهرهای آن نظیر دزفول، هویزه، خرمشهر، اهواز و… با توجه به آنچه در ابتدای مقاله گفته شد، باید در رتبه بندی کلاس T3 (تروپیکال) قرار گیرد تا با شرایط آب‌وهوایی گرم و خشک سازگار باشد. در ضمن گاز مبرد به کار برده شد نیز باید از نوع R410 بوده و با محیط زیست سازگار باشد. فلذا باتوجه به موارد ذکر شده تا به این لحظه، می‌توان چند مورد از کولرهایی که ویژگی‌ آن‌ها به معیارهای مذکور نزدیک‌تر است را به عنوان بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر در نظر گرفت. از این‌رو در ادامه چند برند مختلف را که تولیداتی متناسب با این پارامترها‌ را دارند، معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی های برند تک الکتریک

کمپانی تک الکتریک از جمله تولیدکنندگان پیشرو در حوزه کولرهای گازی مناطق گرمسیر بوده و با سیستم‌های سرمایشی حاره‌ای خود، نیاز اغلب خریداران این مناطق را تامین می‌کند. این شرکت با رعایت تمام استانداردهای روز دنیا موفق به طراحی و تولید بهترین کولر گازی برای خوزستان و سایر مناطق گرمسیر ایران شده و به درجه ویژه‌ای از محبوبیت بین خریداران دست یافته است. از جمله محصولات رایج این کمپانی، اسپلیت های سرد تروپیکال و مدل های پشت پنجره ای سرد می باشد که بهترین گزینه برای مناطق گرمسیری به شمار می‌روند. در ضمن تک الکترونیک محصولات خود را به کمپرسور روتاری یا پیستونی مجهز می‌سازد که متناسب با کلاس آب‌وهوایی T3 بوده و بهترین گزینه برای مناطقی با دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد به شمار می‌روند. ناگفته نماند که گاز مبرد مصرفی در کولرهای گازی تک الکترونیک از نوع R410 است که با محیط زیست سازگار می‌باشد.

بهترین کولر گازی خوزستان - کولر گازی های برند تک الکتریک

کولرهای گازی برند گرین

یکی دیگر از انواع بهترین کولر اسپلیت برای خوزستان، سیستم‌های سرمایشی برند گرین است که درمدل‌های گرم حاره‌ای و سرد پیستونی به بازار عرضه می‌گردد. حتی در سال‌های اخیر به دلیل کیفیت بالای تولیدات، شاهد صادرات آن به بازارهای جهانی هم بوده‌ایم. شرکت گرین نیز همانند کمپانی گری، یکی از برترین تولیدکنندگان کشور چین در حوزه کولرهای گازی بوده و محصولات آن در بازارهای ایران جزو پرفروش‌ترین‌های دسته بهترین کولر گازی برای خوزستان، خرمشهر، اهواز و سایر شهرهای گرمسیر این کشور می‌باشند. شرکت گرین در تولید کولرهای گازی از فیلترهای یون نقره ضد باکتری، فن هوادهی قدرتمند و فیلتر ویتامین C  بهره گرفته که کیفیت آن را افزایش می‌دهد. همچنین کولر گازی گرین با شرایط آب‌وهوایی T3 متناسب بوده و عملکرد مطلوبی را در مناطق گرمسیر از خود به نمایش می‌گذارد.

بهترین کولر گازی برای خوزستان - کولرهای گازی برند گرین

مقاله پیسنهادی: کامل ترین لیست ارورهای کولر گازی گرین

کولرهای گازی برند هایسنس

آخرین برندی که در این بخش از مقاله بهترین کولر گازی برای خوزستان قصد معرفی آن را داریم، هایسنس می‌باشد که محصولات آن به طور گسترده نیاز مشتریان را در بازارهای داخلی و خارجی تامین کرده است‌. کولر اسپلیت‌های مدل پیستونی کمپانی هایسنس که در مدل دیواری طراحی و تولید می‌شوند، از قدرت خنک کنندگی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به راحتی در هوای گرم و حاره‌ای پاسخگوی نیاز ساختمان‌های تجاری و مسکونی خواهند بود. هم‌چنین گاز مبرد مصرفی در این محصولات از نوع R410 می‌باشد که با محیط زیست سازگار بوده و بر اثر کارکرد دستگاه، گاز گلخانه‌ای تولید نمی‌شود. این کمپانی به عنوان یک تولیدکننده رده بالا در کشور چین، به دلیل بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته نظیر فیلترهای یون نقره و فین‌های ضد زنگ زدگی و خوردگی در تولیدات خود، در بازارهای سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین اگر ساکن استان‌های گرمسیر ایران می‌باشید و به دنبال یک کولر گازی با قیمت ارزنده و کیفیت بالا برای رهایی از روزهای گرم تابستان هستید، محصولات این برند می‌تواند لذت یک خرید خوب و موفقیت آمیز را برایتان به ارمغان آورد.

کولر گازی مناسب خوزستان - هایسنس

کولر گازی های برند گری

از جمله بهترین مارک کولر گازی برای خوزستان می‌توان به سیستم‌های سرمایشی گری اشاره کرد. این کمپانی از بهترین سازندگان کولر گازی در کشور چین می‌باشد که با بهره‌گیری از دانش متخصصان مجرب و راه‌اندازی خط تولید پیشرفته، به جایگاه ویژه‌ای در بازارهای داخلی و خارجی دست یافته است. به همین خاطر در ایران هم محصولات این برند از فروش بالایی برخوردار بوده و طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. کولرهای گازی گری که مخصوص مناطق گرمسیر هستند، دور دو نوع سرد/گرم اینورتردار و سرد پیستونی طراحی می‌شوند. لازم به ذکر است که تمام تولیدات این برند در فروشگاه گیلاس به همراه گارانتی و ضمانت نامه اصالت کلا عرضه می‌گردد. به همین خاطر می‌توان محصولات این برند را در صدر جدول انواع بهترین کولر گازی برای خوزستان قرار داد. اغلب مدل‌های حاره‌ای کولر گازی گری، از نوع دیواری بوده و برای رتبه بندی آب‌وهوایی T3 طراحی شده‌اند که یک گزینه ایده‌آل برای مناطقی با دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

معرفی چند مورد از بهترین کولر اسپلیت برای خوزستان

برند اجنرال

اگر به دنبال بهترین کولر گازی دوتیکه برای خوزستان هستید، ما به شما محصولات برند اجنرال را پیشنهاد می‌کنیم. این کمپانی از جمله قدیمی‌ترین تولید کنندگان سیستم‌های سرمایشی در دنیا بوده و با طراحی و ساخت اسپلیت سرد حاره ای و کولرهای گازی باکیفیت‌، توانسته به محبوبیت بالایی در بین خریداران دست یابد‌. در خط تولید اجنرال، از تکنولوژی‌های روز دنیا و تجهیزاتی نظیر اینورتر و گاز مبردِ سازگار با محیط زیست (R410) بهره‌گیری شده و در نهایت محصولاتی سازگار با آب‌وهوای گرم و خشک، تولید و به بازار عرضه می‌گردد. مدل نصب این محصولات از نوع دیواری بوده و در ظرفیت‌های مختلف ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ بی تی یو موجود می‌باشند. ضمنا با رتبه کلاس آب‌وهوایی T3 مطابقت داشته و به نوعی یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای شهرهای گرمسیر ایران محسوب می‌شود.

بهترین دما برای کولر گازی چه دمایی است؟

بهترین برند کولر گازی مناسب برای خوزستان کدامند؟

معرفی چند مورد از بهترین کولر اسپلیت برای خوزستان

خب تا اینجای کار با انواع بهترین کولر گازی برای خوزستان آشنا شدیم و اطلاعات ارزشمندی در رابطه با اینکه یک کولر گازی مناسب برای مناطق گرم و خشک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، به دست آوردیم. فلذا در این بخش قرار است چند مورد از پرفروش‌ترین کولرهای گازی فروشگاه گیلاس را که ساکنین شهرهای گرم و خشک نظیر خوزستان، اهواز و… آن را خریداری کرده‌اند، خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، تا گام موثری در مسیر تصمیم گیری‌تان برای خرید این محصول برداشته باشیم.

  • کولر گازی روتاری گرین 24000 مدل H24P1T3/R1
  • کولر گازی زانتی مدل ZMSA-30HO3RAAA
  • کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر 26000
  • اسپلیت دیواری تک پانل ایستاده 36000 تک الکتریک
  • کولر گازی ایستاده تک الکتریک مدل BTFS-UN-36HT3
  • کولر گازی اینورتر KENWOOD با ظرفیت 24000
  • کولر گازی پیستونی T3 پاکشوما به ظرفیت 24000
  • کولر گازی جی پلاس 24000 اینورتر
  • کولر گازی حاره ای زانتی مدل ZMSA-30HO3RAAA
  • کولر گازی کاستی اینورتر هایسنس به ظرفیت 48000

مقاله پیشنهادی در این بخش : کولر گازی حاره ای چیست ؟

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک کولر گازی مناسب برای مناطق گرمسیر پرداختیم، همچنین چند مورد از انواع بهترین کولر گازی برای خوزستان را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. امیدوارم با مطالعه این مطلب توانسته باشید کولر باب میل خود را از میان محصولات متنوع گیلاس انتخاب کنید.

در صورتیکه سوال یا پیشنهادی پیرامون موضوع مطرح شده داشته یا برای ثبت سفارش خود در فروشگاه نیاز به راهنمایی دارید، حتما در بخش کامنت‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید، یا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم.

به این نوشته امتیاز دهید.

2 دیدگاه در “بهترین مارک کولر گازی برای خوزستان و مناطق گرمسیر(راهنمای خرید+معرفی مدل ها)

  1. سهند گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید، مقاله بسیار کاربردی بود برام … بنده ساکن خوزستان هستم میخواستم بدونم چه کولر گازی با چه کمپرسوری برای این منطقه مناسبه؟

    1. @dmin گفت:

      سلام دوست عزیز، باید از کمپرسور اسکرال یا روتاری از نوع T3 استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *