دستگاه تصفیه هوا

10 عدد از بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی و پرطرفدار

بهترین-دستگاه-تصفیه-هوا-فروشگاه-گیلاس

به دلیل رشد شهرنشینی و افزایش آلودگی‌ها، بسیاری از مردم تمایل دارند که راهی برای از بین بردن آلودگی‌ها پیدا کنند. دستگاه تصفیه هوا محصولی است که می‌تواند در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و وظیفه آن، حذف کردن آلودگی در محیط است. این دستگاه انواع مختلفی دارد و برندهای مختلفی به تولید آن پرداخته‌اند. حالا ما در این محتوا قصد داریم بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دستگاه تصفیه هوا خانگی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از جوامع بشری امروزه با آن درگیر هستند، مشکل آلودگی هوا است. آلودگی علاوه بر بیرون از خانه، می‌تواند داخل خانه هم نفوذ پیدا کند و در نهایت باعث ضرر و زیان شود. اگر بخواهیم در مورد دستگاه تصفیه هوا خانگی تعریفی ارائه دهیم، باید بگوییم که این دستگاه می‌تواند آلاینده‌های هوا را جدا کند و در نهایت باعث پاکسازی هوا شود. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، برای تصفیه هوای داخل منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین دارای فیلترهایی است که این فیلترها می‌توانند آلودگی‌ها را به خود جذب کنند و در نهایت هوا را تصفیه نمایند.

بهترین-دستگاه-تصفیه-هوا-گیلاس-1

۱۰ تا از بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا

دستگاه‌های تصفیه هوا انواع متعددی دارند که ما در این قسمت می‌خواهیم ۱۰ تا از بهترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. این دستگاه‌ها عبارتند از:

  1. دستگاه تصفیه هوای های تک: این نوع ازدستگاه‌های تصفیه هوا، توسط برند ترک تولید می‌شود و برای مکان‌هایی همچون دفتر کار و اتاق خواب طراحی شده است. از جمله ویژگی‌هایی که این دستگاه دارد، این است که دارای سه فیلتر هوا است که می‌توانند بوی نامطبوع، دود و آلودگی را از بین ببرند.
  2. دستگاه تصفیه هوای آلماپرایم: این دستگاه تصفیه هم قابلیت تشخیص بو را دارد و از سیستم یون ساز هم برخوردار است. همچنین دارای تایمر و فن نیز هست.
  3. دستگاه تصفیه هوای هانی ول: این برند از دستگاه‌های تصفیه، سابقه‌ای طولانی دارد و این محصول تولید شده توسط آن، دارای سوپر فیلتراسیون و همینطور صدای خیلی کم است.
  4. دستگاه تصفیه هوای نئوتک: این دستگاه با وجود تکنولوژی جدیدی که دارد می‌تواند هوای اتاق را به صورت کامل سالم کند. همینطور این دستگاه قابلیت این را دارد که اکسیژن فعال تولید نماید.
  5. دستگاه تصفیه کننده هوای گلن تری: دستگاه طراحی خیلی خوب و منحصر به فردی دارد و همینطور قابل حمل است‌. برخوردار بودن از ابعاد کم را هم، می‌توان از دیگر ویژگی‌های آن به حساب آورد.
  6. دستگاه تصفیه هوای بویمن: یکی دیگر از دستگاه‌هایی که باید معرفی کنیم، دستگاه تصفیه هوای بویمن است. این دستگاه سنسوری دارد که می‌تواند کیفیت هوا را تشخیص دهد و همینطور مجهز به قفل کودک است.
  7. دستگاه تصفیه هوای گرین مدل GAP200P1F4: این دستگاه قابلیت این را دارد که در هر ساعت سه بار هوا را تصفیه کند و همینطور مجهز بودن به فن سه سرعته هم، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.
  8. دستگاه تصفیه هوای گرین مدل این دستگاه دارای سه سنسور تعویض Gap350p1f5: فیلتر است و مانند دستگاه دیگری که معرفی کردیم، می‌تواند هر یک ساعت سه بار به تصفیه هوا بپردازد.
  9. دستگاه تصفیه هوای گرین مدل Gap350p1f5: از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای این نوع از دستگاه تصفیه هوا نام برد، این است که به دستگاه تشخیص کیفیت هوا مجهز است. همینطور سنسور تصفیه هوشمند هم دارد.
  10. دستگاه تصفیه هوای گرین مدل Gap700p1f5:  در نهایت به یکی دیگر از دستگاه های تصفیه می‌رسیم که این دستگاه صفحه لمسی دارد و همچنین دارای تایمری است که می‌توانید آن را تنظیم کنید. در نهایت باید اضافه کنیم که این محصول به پنج فیلتر هم مجهز است.

برای انتخاب و سفارش انواع دستگاه های تصفیه هوا برای منزل، محل کار یا محیط های پزشکی می توانید به صفحه خرید دستگاه تصفیه هوا رفته و قیمت انواع دستگاه ها را مشاهده کنید.

تفاوت دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تهویه هوا چیست؟

در این قسمت می‌خواهیم به تفاوت دو دستگاه تهویه هوا و تصفیه هوا بپردازیم. دستگاه‌هایی که تهویه کننده هوا هستند، در ابتدا هوا را از بیرون می‌گیرند و پس از انجام دادن عملیات گرمایشی، سرمایشی و همینطور تمیز کنندگی، هوا را به بیرون انتقال می‌دهند. اما در مقابل دستگاه‌های تصفیه هوا، هوای بیرون را دریافت می‌کنند و به جداسازی آلودگی‌ها از آن می‌پردازند. در نهایت پس از اتمام کار خود، می‌توانند هوای تازه را به محیط انتقال دهند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم دستگاهی را خریداری کنید که بتواند به خوبی عمل تهویه و تصفیه هوا را انجام دهد.

دستگاه تصفیه هوای بی صدا کدام است؟

مسلماً برندهای مختلفی که در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه هوا فعالیت دارند، به تولید محصولاتی که کم صدا و بی‌ صدا هستند هم پرداخته‌اند. این گونه از دستگاه‌ها می‌توانند به صورت بی‌ صدا کار خود را انجام دهند و همینطور قابلیت‌هایی دارند که در خواب کودک اختلال ایجاد نکنند. مسلماً زمانی که یک دستگاه تصفیه صدای بالایی داشته باشد، باعث ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف می‌شود. بنابراین تولید کنندگان دستگاه‌هایی را طراحی کرده‌اند که بدون صدا باشند و در نهایت این گونه دستگاه‌ها از طرف مشتریان هم با تقاضای بالایی روبرو هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تصفیه هوا و کاربردهای آن می توانید مقاله دستگاه تصفیه هوا چیست را در مجله گیلاس بخوانید.

مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه هوا

در ادامه تصمیم گرفتیم تا برای انتخاب راحت تر شما عزیزان بهترین دستگاه های تصفیه هوا را در قالب یک جدول مقایسه کنیم. این امر انتخاب را برای شما آسان می کند ضمن اینکه اگر همچنان در انتخاب خود سردرگم هستید می توانید از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید.

مدلفندفعات تصفیه در ساعتمساحتآپشن ها
دستگاه تصفیه هوا گرین مدل GAP550P1F5فن سه سرعتهسه بار40-60 متردارای صفحه لمسی و نشانگر تعویض فیلتر   دارای ۳ سنسور تعویض فیلتر
دستگاه تصفیه هوا گرین مدل GAP350P1F5فن سه سرعتهسه بار30-40 متردارای صفحه لمسی و نشانگر تعویض فیلتر   دارای ۳ سنسور تعویض فیلتر
دستگاه تصفیه هوا گرین مدل GAP200P1F4فن سه سرعتهسه بار20-30 مترمجهز به نمایشگر کیفیت هوا   دارای صفحه لمسی و نشانگر تعویض فیلتر   دارای ۳ سنسور تعویض فیلتر
دستگاه تصفیه هوا بویمن مدل Z400-A40 مترسيستم يونيزاسيون (توليد يون منفی) هشدار زمان تعویض فیلتر نمایشگر لمسی پـوشـش فضای  360  درجــه کامـل
دستگاه تصفیه هوا گرین مدل GAP700P1F5فن سه سرعتهسه بار80 مترمجهز به قفل کودک و تایمر مجهز به نمایشگر کیفیت هوا   دارای صفحه لمسی و نشانگر تعویض فیلتر
انواع-دستگاه-تصفیه-هوا

کاربرد دستگاه‌ تصفیه هوا

قبل از هر چیزی باید بگوییم که کاربرد دستگاه تصفیه هوا به شکلی است که باید در مکان‌های سربسته باشد، مانند اتاق‌ها. اگر از این دستگاه در فضاهایی مانند اتاق خواب‌ها و یا اتاق‌های کار استفاده شود، می‌تواند تا حد خیلی خوبی آلودگی را کاهش دهد. موضوع دیگری که در مورد کاربرد این نوع از دستگاه باید عنوان کنیم، این است که هوای آلوده دارای آلاینده‌هایی است که باید از بین بروند. بنابراین یکی از کاربردهایی که بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا دارند، این است که به حذف این آلاینده‌ها بپردازند و در نهایت هوای محیط را سالم کنند.

یکی دیگر از کاربردهایی که بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران دارد، این است که می‌تواند آلودگی‌های شیمیایی محیط را هم حذف کند. ممکن است برخی از افراد تصور کنند که اگر در و پنجره خانه خود را ببندند، آلودگی‌های شیمیایی دیگر وارد خانه آن‌ها نمی‌شود. اما این تصور درست نیست و معمولاً مکان‌هایی که پر تردد هستند، آلودگی‌های شیمیایی هم دارند و در نهایت این آلودگی‌ها می‌توانند به خانه هم راه‌ پیدا کنند. بنابراین اگر افراد مختلف از دستگاه تصفیه خیلی خوب استفاده کنند، می‌توانند این آلودگی‌ها را هم از بین ببرند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از شر آلودگی‌های موجود در فضای مورد نظرتان خلاص شوید، پیشنهاد می‌کنیم که از بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی استفاده نمایید. این دستگاه‌ها توسط برندهای مختلف و در انواع گوناگون تولید شده‌اند و مشتریان عزیز قادر هستند که بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنند. بهترین برند دستگاه تصفیه هوا، قادر است محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد. بنابراین سعی کنید خرید خود را از یک برند معتبر انجام دهید.

به این نوشته امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *