مقالات مرتبط با کولرگازی

کولر گازی هایسنس ساخت کجاست؟ (مزایا+ معایب+انواع)

کولر-گازی-هایسنس-ساخت-کجاست

کولرهای گازی امروزه تنوع بالایی داشته و در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی‌ تولید می‌شوند. به دلیل بالا بودن قیمت این دسته از کولرها، پیشنهاد می‌شود که شما ضرورتاً در پروسه خرید، توجه بالایی به خرج دهید و برترین نمونه را بر گزینید. کولرهای گازی هایسنس برترین نمونه‌ها از تجهیزات تهویه هوا هستند. ابتدایی‌ترین سوالی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود، آن است که “ کولر گازی هایسنس ساخت کجاست ” برای پاسخ به این سوال باید گفت که برند هایسنس یک شرکت چینی بوده که به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. شما می‌توانید کولر گازی هایسنس را از فروشگاه اینترنتی گیلاس با بالاترین کیفیت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این دسته از کولر‌های گازی‌ در‌ ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کولر گازی هایسنس ساخت کجاست

کولر گازی هایسنس ساخت کدام کشور است؟

برای پاسخ به سوال “ کولر گازی هایسنس ساخت کجاست؟ ” باید بگوییم که کمپانی هایسنس از دسته برندهای قدیمی و معتبر کشور چین می‌باشد. از آنجایی که در کشور چین نیروی کار ارزان است، میزان تولیدات این تجهیزات بسیار بالا رفته است. این نوع از کولر گازی دارای کیفیتی بالا بوده و تنوع در نمونه‌های آن بسیار بالاست. به همین دلیل برند هایسنس توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند. همچنین نوع تکنولوژی به کار رفته در کولر گازی‌های هایسنس سبب شده است تا رضایت حداکثری افراد جلب شود.

هایسنس یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بوده و با برندهای گوناگونی مانند ال‌جی و جنران در رقابت است. انواع کولر گازی هایسنس به دلیل عملکرد، کیفیت بالا، قیمت منصفانه و داشتن کنترل دیجیتال در هم در فصول گرم و هم در فصول سرد مورد توجه قرار می‌گیرند.

راهنمای خرید کولر‌ گازی هایسنس

ممکن است با خود بگویید که در هنگام خرید کولر گازی هایسنس دقیقا باید به چه نکاتی توجه داشت؟ پاسخ این سوال تا حد بسیار بالایی بستگی به نیاز شما داشته و باید بیابید که دقیقاً چه توقعاتی از یک کولر مناسب دارید. شما می‌توانید پیش از خرید محصول با یک مشاور در زمینه خرید محصولات صنعتی مشورت کنید تا نهایتاً برترین نمونه با برگزینید. سایت فروشگاهی گیلاس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید پروسه خرید را با کمک یک متخصص پیش ببرید. در ادامه به چندین نکته مهم در پروسه خرید کولر هایسنس اشاره می‌کنیم؛

میزان مصرف کولر گازی هایسنس

در ساخت کولرهای گازی هایسنس، نمونه‌های گوناگونی از کمپرسورهای روتاری و دارای کیت اینورتر استفاده شده است. این امر نیز سبب کاهش مصرف برق این دسته از کولرها می‌شود.

به طور کلی، دلیل اصلی اینکه باید کولر گازی هایسنس را نسبت به دیگر‌ مدل‌ها، بیشتر مورد توجه قرار دهید، آن است که این برند امکانات منحصر به فردی را ارائه می‌کند که عبارت‌اند از:

  • پایین بودن میزان مصرف انرژی
  • دو منظوره بودن کولرهای هایسنس
  • دارای قیمتی منصفانه و پایین نسبت به ویژگی‌های ارائه شده

مدیریت مصرف انرژی با بهترین کولر گازی کم مصرف چگونه امکان پذیر است؟

راهنمای خرید کولر‌ گازی هایسنس

تنوع در مدل‌های کولر‌های گازی

برند هایسنس کولرهای گازی را در انواع گوناگونی طراحی و تولید می‌کند؛ مدل اینورتر این برند، سبب صرفه جویی در انرژی و کم شدن هزینه‌های برق می‌گردد. مدل‌های مایا و ورسای، توانسته‌اند رضایت افراد زیادی را به خود جلب کنند. مدل های دیواری آن و سایر مدل‌های کولر گازی هایسنس توانسته‌اند محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان داشته باشند.

قیمت کولر هایسنس

در پروسه خرید کولر گازی ، زمانی که به بازار بروید، متوجه قیمت‌های بالای این تجهیزات می‌شوید. با بررسی انواع کولرهای هایسنس در خواهید یافت که این نوع از تجهیزات امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند و شما از خرید آنان پشیمان نخواهید شد. شما قادر خواهید بود تا این دسته از تجهیزات را از مجموعه فروشگاهی گیلاس تهیه کنید.

گام به گام آشنایی و انتخاب بهترین کولر گازی

همه چیز درباره کولر‌گازی هایسنس

کولرهای گازی هایسنس دارای کیفیت بسیار بالایی هستند از همین رو، آمار فروششان بالا رفته است. این دسته از تجهیزات دارای اجزاء گوناگونی بوده و هر بخش وظایف منحصر به خود را دارند. کولرهای هایسنس در انواع مراکز و مجموعه‌ها مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌های استفاده می‌شوند. به طور‌ کلی، نمونه‌های گوناگونی از کولرهای برند هایسنس را به دو بخش تقسیم‌بندی می‌کنیم:

  1. کولرهای گازی دو تکه: این تجهیزات در فضای داخلی محیط و بیرون از محیط قرار می‌گیرند مانند مانند کولرهای گازی اسپلیت
  2. کولرهای گازی یک تکه: کولرهای گازی یک تکه صرفا دارای یک پنل می‌باشند؛ مانند کولرهای پنجره‌ای

انواع کولرهای گازی می‌توانند هوای داخل خانه به لحاظ میزان رطوبت تغییر دهند و هوای گرم داخل محیط را با هوای خنک و مطبوع جایگزین نمایند. در تابستان‌ها همواره در منازل منبع‌های گوناگونی وجود دارند که سبب بالا رفتن دما می‌شوند، مانند لامپ‌ها و تجهیزات مرتبط به روشنایی. به همین منظور جهت خنک‌تر شدن هوا لازم است تا از لامپ‌های کم مصرف و پرده جهت جلوگیری از ورود گرما به محیط داخل بهره برد.

از آنجایی که کولرهای گازی هایسنس دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی هستند، زمانی که می‌خواهید از حالت گرمایش استفاده کنید، تنها نیاز است تا مود مرتبط‌ به دما را تغییر دهید. ویژگی تغییر مود در کولرهای هایسنس به طور‌ی ویژه وجود داشته و سبب می‌شود تا آسایش بیشتری را تجربه کنید.

همه چیز درباره کولر‌گازی هایسنس

چرا کولر گازی هایسنس؟

زمانی که بحث به انتخاب برترین کولر گازی می‌رسد، بررسی هایسنس در اولویت است. دلیل اصلی برتر بودن کولرهای هایسنس ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌باشد. 

یکی از اصلی‌ترین عواملی که در پروسه خرید کولر گازی مطرح است، مصرف برق آن می‌باشد. کولر گازی‌های هایسنس، در این زمینه، خوش می‌درخشند.

در تولید کولرهای هایسنس، از قطعاتی با مصرف کم بهره‌گیری شده است. به عنوان نمونه، این دسته کولرها، از کمپرسور روتاری با کیت اینورتر استفاده می‌نمایند، که سبب پایین آمدن مصرف برق آنان می‌گردد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کولر‌های هایسنس، تنوع بالای مدل‌های آنان می‌باشد. این تنوع بالا، کمک زیادی به مخاطبان می‌کند و نظر آن‌ها را به خود جلب می‌نماید. این نمونه‌های گوناگون، افراد را مجاز می‌کنند که برای هر شرایط مکانی، انتخاب‌هایی هوشمندانه داشته باشند.

راهنمای جامع مصرف برق کولر گازی

باکیفیت‌ترین کولرهای گازی هایسنس کدام‌اند؟

تمامی کولرهای تولید شده توسط کمپانی هایسنس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند در این بین نمونه‌هایی وجود دارند که به لحاظ کاربرد و مزایایی که ارائه می‌کنند تا حدودی نسبت به دیگر محصولات برتر می‌باشند. چند نمونه از باکیفیت‌ترین کولرهای گازی ساخت کمپانی هایسنس عبارت‌اند از:

  • کولر گازی هایسنس ایستاده مدل HFH-36FM
  • کولر گازی هایسنس مدل HFH-55FM، با ظرفیت 55000
  • کولر گازی سرد هایسنس 12000 با مدل HRTC-12TQ
  • کولر گازی اینورتر هایسنس با ظرفیت 48000 و مدل HIC-48

کولر گازی هایسنس ایستاده مدل HFH-36FM 

این نمونه از کولر گازی هایسنس باتوجه به نظر مصرف کنندگان امتیاز بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. چند نمونه از برترین ویژگی‌های این کولر گازی در جدول زیر آمده است:

کولر گازی هایسنس ایستاده مدل HFH-36FM
حالات کارکرددارای حالت سرمایشی و گرمایشی
نوع گاز مصرفیR22
نوع برق مصرفیتک فاز
جریان مصرفی نامی سرمایش۱۵ آمپر
جریان مصرفی نامی گرمایش۱۴ آمپر
نمایشگراین بخش در جلوی پنل داخلی قرار دارد
نوع ریموت کنترلریموت ۵۴۸۵۵
نوع پنلپنل باز و بسته شونده با قبلیت شست و شو
نوع فیلتردارای فیلتر پلی پروپلین قابل شست و شو
تایمردارای تایمر ۲۴ ساعته
نوع کلیدهای دستگاهلمسی
نوع پرتاب بادقابلیت پرتاب باد افقی و عمودی

برای خرید و اطلاع از قیمت این محصول می توانید به صفحه کولر گازی هایسنس ایستاده مدل HFH-36FM مراجعه کنید.

کولر گازی هایسنس مدل HFH-55FM، با ظرفیت 55000 

کولر گازی هایسنس مدل HFH-55FM، با ظرفیت 55000 

کولر گازی هایسنس از این مدل دارای ویژ‌گی‌هایی است که سبب تمایز آن نسبت به دیگر مدل‌های این برند می‌شود. شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات از طریق جدول زیر، از فروشگاه گیلاس، اقدام به خرید این کولر گازی فرمایید.

کولر گازی هایسنس مدل HFH-55FM، با ظرفیت 55000
حالات کارکرد سرمایشی و گرمایشی
نوع گاز مصرفیR22
نوع برق مصرفی۳ فاز
جریان مصرفی نامی سرمایش۹.۱ آمپر
جریان مصرفی نامی گرمایش۸.۷ آمپر
نمایشگردارای نمایشگر در بخش جلویی پنل داخلی
ریموت کنترلدارد
نوع پنلپنل باز و بسته شونده با قبلیت شست و شو
نوع فیلتردارای فیلتر پلی پروپلین قابل شست و شو
تایمر۲۴ ساعته
نوع کلیدهای دستگاهلمسی
نوع پرتاب بادبه صورت عمودی و افقی

برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه کولر گازی هایسنس مدل HFH-55FM، با ظرفیت 55000  مراجعه کنید.

کولر گازی سرد هایسنس 12000 مدل HRTC-12TQ 

کولر-گازی-سرد-12000-هایسنس

این نوع کولر صرفاً قابلیت سرمایش را داشته و شما می‌توانید برای سرد کردن محیط از آنان کمک بگیرید. دیگر مشخصات این این دستگاه در جدول زیر آمده است:

کولر گازی سرد هایسنس 12000 مدل HRTC-12TQ
حالات کارکردسرمایش
نوع گاز مصرفیمبرد R410
نمایشگرنمایشگر کمپرسور
کارکرد در آب و هواآب و هوای حاره‌ای
رده انرژیB

کولر گازی کاستی اینورتر هایسنس به ظرفیت 48000 مدل HIC-48

این نمونه از کولر‌های گازی کمی با دیگر نمونه‌ها، هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ظاهری متفاوت هستند. در جدول زیر اطلاعات مرتبط به این دستگاه آمده است؛

کولر گازی کاستی اینورتر هایسنس به ظرفیت 48000 مدل HIC-48
حالات کارکردسرمایشی و گرمایشی
نوع گاز مصرفیمبرد R410a
نوع برق مصرفیسه فاز + گرید انرژی
نوع فیلترفیلتر دارای قابلیت شست و شو

متخصصان تعمیر کولر گازی درباره کیفیت کولر گازی هایسنس چه می‌گویند؟

کولرهای گازی با برند هایسنس، در رقابت با برندهای خارجی و داخلی، دارای قیمت کمتری می‌باشند. اغلب کارشناسان این حوزه معتقندند یکی از مهم‌ترین مزایای این کولرها، کیفیت بالای قطعات به کار رفته در آنان می‌باشد.

این دسته از تجهیزات، با بهره‌گیری از قطعات و کمپرسورهای کیفیت بالا، دارای مصرف برق پایینی هستند؛ به همین علت شما با خرید آنان هزینه کمتری را برای برق متحمل خواهید شد.

اصلی‌ترین نکته درباره کولرهای گازی هایسنس، آن است که این تجهیزات نیازمند سرویس سالانه می‌باشند. چنانچه شما از یک تعمیرکار برای چک کردن کولر گازی خود کمک نگیرید، عمر این دستگاه پایین آمده و نهایتاً مجبور به تعویض پیش از موعد آن خواهید شد.

مقاله پیشنهادی : کولر گازی گرین ساخت کجاست؟

جمع بندی

به طور کلی کولرهای گازی هایسنس دارای انواع گوناگونی هستند که نمونه ایستاده و دیواری آنان در فروشگاه گیلاس، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد. این فروشگاه خدمات ویژه‌ای را به خریداران ارائه می‌کند مانند مشاوره پیش از خرید، تضمین کیفیت محصول و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از محصول. لازم است تا شما برترین نمونه از محصول را در سایت گیلاس بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین این سایت محصول مورد نظر شما را به صورت رایگان ارسال کرده و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌نماید. توجه داشته باشید که لازم است تا پیش از خرید، توان مورد نیاز خود را با نمونه‌ای که قصد خرید آن را دارید، باهم مطابقت دهید و سپس سفارش خرید خود را نهایی کنید.

 

به این نوشته امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *