مقالات مرتبط با کولرگازی

کولر گازی گرین ساخت کدام کشور است؟ مشخصات انواع مدل ها

در فصول گرم سال، استفا‌ه از کولرهای گازی، جزو برترین راه حل‌ها برای تهویه هوای خانه و محل کار محسوب می‌شود. نمونه‌های گوناگونی از کولر گازی طراحی و ارائه شده‌اند و دارای قیمت‌هایی متفاوت نیز هستند. هرکدام از این محصولات دارای ویژگی‌های گوناگونی بوده که شما باید باتوجه به نیاز خود برترین نمونه را برگزینید.

یکی از فروشگاه‌هایی که به عرضه کولر گازی‌های معتبر مانند نمونه‌هایی از کولر گازی‌ یا اسپلیت گرین می‌پردازد، مجموعه گیلاس بوده که شما می‌توانید با خیالی آسوده کولر مورد نظر خود را از آن خریداری نمایید. ما قصد داریم تا در ادامه این مقاله به پاسخ سوال کولر گازی گرین ساخت کجاست بپردازیم و بیابیم که علت اصلی محبوبیت این تجهیز چیست؟ با ما همراه باشید.

کولر گازی پرتابل گرین یکی از محصولات پرفروش شرکت گرین بوده و شما در کمتر از ۳۰ ثانیه می‌توانید اقدام به سرد کردن یا گرم کردن محیط مورد نظر باشید. همچنین می‌توانید برای سفارش این کولر گازی از فروشگاه تجهیزات تهویه گیلاس کلیک کنید. 

کولر-گازی-گرین-ساخت-کجاست

انواع مدل‌های کولر گازی های گرین

پیش از اینکه به پاسخ سوال کولر گازی گرین ساخت کجاست بپردازیم. قصد داریم تا با انواع  این نمونه از کولر گازی آشنا شویم. به طور کلی، کولر گازی گرین به سه دسته‌بندی قابل تقسیم هستند که عبارت‌اند از:

  • کولر گازی اسپلیت دیواری green
  • کولر گازی ایستاده green
  • کولر گازی پرتابل green

کولر گازی اسپلیت دیواری green

کولر گازی‌های گرین مدل دیواری، قابلیت گرمایش و سرمایش محیط‌هایی با شرایط‌های آب و هوایی حاره‌ای و معتدل را دارا هستند و با ظرفیت‌هایی بین بازه ۱۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ بی‌تی‌یو بر ساعت، طراحی و عرضه می‌گردند. شایان ذکر است که سوال کولر گازی گرین ساخت کدام کشور است؟ برای اغلب کاربران پیش می‌آید. در جواب به این سوال باید بگوییم که این کولر گازی ساخت کشور چین بوده و دارای تنوع بالایی در ساخت می‌باشند.

برای اطلاع از قیمت ها و انتخاب از فروشگاه تجهیزات تهویه مطبوع گیلاس می توانید به صفحه خرید کولر گازی مراجعه کنید.

برترین ویژگی‌های اسپلیت دیواری green چیست؟

کولر گازی دیواری گرین دارای ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر اسپلیت‌ها متمایز می‌کند. به طور مثال، این کولر گازی کم مصرف بوده و هزینه بالایی را بر دوش صاحبان خانه نمی‌گذارد. این دستگاه مجهز به فیلتر تصفیه هوا، انواع فیلترهای یون زدایی و ویتامین C بوده که سبب تصفیه بهتر هوا و ایجاد محیطی بدون آلودگی و مطلوب می‌گردد.

چندین ویژگی دیگر کولر گازی یا اسپیلت گرین عبارت‌اند از:

  • وزن پایین کولرهای گرین
  • مجهز به قابلیت پرتاب باد ۱۵ متری
  • این کولر مجهز به کمپرسور روتاری و پیستونی است
  • دارای قابلیت کاهش آلودگی هوا
  • برق مصرفی این دستگاه، تک فاز ۲۲۰ ولت است.
  • این اسپلیت دارای قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار است و به ریموت کنترل برای تنظیم دما و حالت پرتاب مجهز می‌باشد
  • به هنگام انتخاب این دستگاه، دفترچه راهنما به شما ارائه می‌گردد

مقاله پیشنهادی: در این مقاله کامل ترین لیست ارور های کولر گازی گرین را بخوانید.

برترین ویژگی‌های اسپلیت دیواری green

کولر گازی ایستاده green

از آنجایی که کولرهای گازی ایستاده برند گرین دارای کمپرسورهای T1 و T3 هستند، در مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نمونه از کولر در ظرفیت‌های ۳۶۰۰۰، ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ بی‌تی‌یو در ساعت، طراحی و ارائه می‌شوند. همچنین، به واسطه بالا بودن ظرفیت کولر‌های ایستاده گرین از آن برای تهویه هوای مکان‌هایی با متراژ بالا نیز بهره‌گیری می‌شود.

این دسته از اسپلیت‌ها دارای ۲ تکه یونیت داخلی و خارجی هستند و تنها تفاوتی که دارند، ابعاد بزرگ و ظاهر ایستاده آن‌ها می‌باشد. این محصول از لوله‌های مسی تولید شده است و قدرت پرتاب باد بالایی دارد.

مدیریت مصرف انرژی با بهترین کولر گازی کم مصرف چگونه امکان پذیر است؟

کولر گازی ایستاده green

برترین ویژگی‌های اسپلیت دیواری green

چند نمونه از برترین مزایای کولر گازی دیواری green عبارت‌اند از:

  • دارای قابلیت گرمایش و سرمایش و پرتاب باد ۱۵ متری
  • این اسپلیت دارای کمپرسور روتاری تروپیکال می‌باشد
  • این کولر دارای ریموت کنترل و دکمه‌هایی بر روی پنل داخلی است
  • اسپلیت ایستاده گرین در دماهای ۱۵ تا ۵۵ درجه سانتیگراد کاربرد داشته و می‌توانند هوا را یکنواخت به جریان بی‌اندازند
  • همچنین فیلترهای تصفیه کننده هوا در این دسته از اسپلیت‌ها وجود دارند و می‌توانند هوایی کاملاً عاری از آلودگی را ارائه کنند
  • این تجهیز کلاس انرژی B در سری‌های قدیمی و کلاس انرژی A را در سری‌های جدید دارا هستند

کولر گازی پرتابل green

کولر گازی پرتابل green

ویژگی‌های منحصر به فرد green

حال که پاسخ سوال “کولر گرین ساخت کجاست” را یافتید، ممکن است با خود بگویید که علت اصلی محبوبیت این دسته از کولرهای گازی چیست؟ و دقیقا چه ویژگی‌هایی سبب منحصر به فرد بودن برند گرین شده است؟ به طور کلی، این دسته از اسپلیت‌ها دارای قابلیت سرمایش و گرمایش به طور همزمان می‌باشند و همین امر سبب شده است تا فروش آن افزایش یابد. همچنین، سازنده کولر گازی‌های گرین نمونه‌های مختلفی از کولر گازی‌ها را در انواع طراح‌ها و رنگ‌‌بندی‌‌های تولید می‌کنند تا قدرت تصمیم‌گیری مشتری بالا رود. از همین رو، یکی از برترین ویژگی‌های کولر گازی‌های گرین بر اساس نظر کاربران، آن است که می‌توان این محصولات را با دیگر وسایل خانه ست کرد و جلوه‌ای خاص به محیط منازل بخشید.

گام به گام آشنایی و انتخاب بهترین کولر گازی

قابلیت پرتاب باد در کولر گازی های گرین

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کولر گازی های گرین آن است که دارای قدرت پرتاب باد می‌باشد و می‌تواند تا فاصله ۱۵ متری را سرویس‌ دهد. این قابلیت پرتاب باد در یک سالن پذیرایی یا یک فضای اداری بزرگ بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. به هنگام روشن کردن کولر گازی در یک محیط اداری بزرگ، متوجه فواید قدرت پرتاب باد خواهید شد. از همین رو، گفته می‌شود که این قابلیت در کولرهای گازی گرین، سبب تمایز آن از دیگر ویژگی‌ها شده است.

فیلتر هوا در کولر گازی‌های گرین

زمانی که شما می‌خواهید از یک کولر‌ گازی استفاده کنید، در وهله اول پیش از خنک شدن محیط، انتظار دارید که این دستگاه هوای محیط مورد نظر شما را به جریان بی‌اندازد. از همین رو، برای داشتن هوایی مطلوب وجود فیلتر هوا در اسپلیت یک امر ضروری است. کولر گازی‌های گرین دارای دارای فیلتر هوای چندگانه بوده و سبب می‌شود هوای مورد نظر شما پاکسازی شود. در این حالت، هیچکس احساس ناخوشایندی نداشته و از هوای عاری از آلودگی لذت می‌برد. اما در مقابل این شرایط، هوای تولید شده از کولرهای آبی است. این کولرها هیچ نوع مزیتی در این زمینه دارا نیستند. از آنجایی که کولرهای آبی برای خنک کردن هوا از پوشال استفاده می‌کنند، محیطی نامساعد را ایجاد نموده و نتیجتاً ورود انواع بیماری‌ها آسان‌تر می‌شود. 

مورد دیگری که سبب محبوبیت بالای کولرهای گازی گرین شده است، صرفه‌ جویی در انرژی می‌باشد. مصرف برق این تجهیزات بسیار پایین بوده و در طولانی مدت شاهد آن خواهید بود. از طرفی باید گفت که این ویژگی در کولرهای گرین سبب بالا رفتن قیمت این تجهیزات شده است. البته که شما با استفاده از این تجهیز در یک بازه ۳ الی ۴ ماهه متوجه خواهید شد که هزینه‌‌ای که برای این این دستگاه پرداخت کرده‌اید، ارزش بالایی داشته و مصرف برق شما تا حد بسیار بالایی کم شده است.

راهنمای جامع مصرف برق کولر گازی

صدای پایین کولرهای گازی گرین

برخی‌ از دستگاه‌های تهویه به هنگام کار، صدا و آلودگی صوتی بالایی ایجاد می‌کنند. این دستگاه‌ها اغلب سبب می‌شوند تا اهالی منازل یا کارکنان یک اداره، از صدای بالا، آزرده خاطر شوند. کولر گازی‌های برند گرین این مسئله را حل کرده‌اند. این دسته از تجهیزات از قابلیت اینورتر بهره‌مند می‌باشند. اما اگر شما از کولرهای غیر اینورتری بهره‌گیری کنید، کولر جهت تنظیم دمای خود، به طور پیوسته خاموش و روشن شده و همین امر مخل آسایش شما خواهد بود. اما اینورتر سبب می‌شود تا شما سر و صدای بالایی را حس نکنید و متوجه عملکرد کولرگازی نشوید؛ این ویژگی یکی از برترین ویژگی‌هایی است که کولرهای برند گرین را از دیگر برندها متمایز می‌کند.

گازهای مورد استفاده در کولرهای گازی گرین

گاز “R410” زیر مجموعه گازهای دوستدار محیط زیست بوده و ریسک پایینی برای لایه اوزون دارد. این نوع از گاز توسط این کولر گازی پشتیبانی شده و به عنوان بهترین گاز برای تجهیزات مرتبط به تهویه هوا شناخته می‌شود. البته که به دلیل اینکه این نمونه از گاز گران است، متاسفانه افرادی که درباره انواع گازها اطلاعات ندارند، از نمونه R22 بهره‌گیری می‌کنند. باید گفت که گاز R22 به طور جدی به محیط زیست و لایه اوزون آسیب وارد می‌کند. از همین رو، لازم است تا شما پیش زمان انتخاب، ضرورتا درباره گازهای پشتیبانی شده توسط دستگاه اطلاعات کسب کنید.

خدمات پس از فروش برند گرین

خدمات پس از فروش و گارانتی کولرهای گازی گرین در بین رقبا سر و صدای بالایی ایجاد کرده است. چراکه خدمات مرتبط به رفع عیوب دستگاه تا زمان اتمام گارانتی رایگان بوده و در صورت بروز خرابی‌‌های احتمالی دیگر نیازی به نگرانی نیست. در دوره گارانتی، هر مسئله‌ای که برای کولرهای گازی اتفاق افتد، به صورت رایگان حل و فصل خواهد شد. البته که این در شرایطی است که شما تمامی موارد را به کمپانی اصلی بسپارید. چنانچه به صورت خودسر، اقدام به تعمیر کولر کنید، گارانتی از شما سلب شده و پس از آن هرگونه اقدامی شامل هزینه خواهد بود.

ویژگی‌های منحصر به فرد green

مشخصات انواع کولر گازی گرین

کولرهای گازی گرین انواع مختلفی دارند و لازم است تا شما پیش از انتخاب با مشخصات آن‎ها آشنا شوید و سپس خریداری کنید؛ تا انتخاب درستی داشته باشید. به همین خاطر در ادامه به مشخصات چندین نمونه از انواع این اسپلیت اشاره خواهیم کرد.

کولر گازی مدل دیواری پیستونی برند گرین ۱۸۰۰۰ مدل 18P1T3PB با برق تک فاز

کولر گازی مدل دیواری پیستونی برند گرین ۱۸۰۰۰ مدل 18P1T3PB با برق تک فاز

این نوع کولر گازی یکی از برترین مدل‌های موجود در فروشگاه اینترنتی گیلاس بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، سبب پر فروش بودن آن شده است. جزئیات بیشتر این نمونه از کولر گازی در جدول زیر آمده است:

کولر گازی مدل دیواری پیستونی برند گرین ۱۸۰۰۰ مدل P1T3PB18 با برق تک فاز
برندگرین
مدل دستگاه18P1T3PB
نوع محصولدیواری
ظرفیت دستگاه بر حسب BTU۱۸۰۰۰
برچسب انرژیA
شرایط کارکردنواحی گرمسیری
نوع عملکردسرمایش و گرمایش
نوع فیلتردارای فیلتر چندگانه
میزان پرتاب باددارای قابلیت پرتاب باد تا ۱۵ متر
نوع کمپرسوردارای کمپرسور پیستونی

برای مشاهده و انتخاب این محصول می توانید صفحه کولر گازی مدل دیواری پیستونی برند گرین ۱۸۰۰۰ مدل 18P1T3PB را بررسی نمایید.

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با توان 24000 مدل 24P1T3PB تک فاز

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با 24000 مدل 24P1T3PB را می‌توانید از سایت فروشگاهی گیلاس خریداری کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برترین مشخصات این محصول در جدول زیر آمده است:

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با توان 24000 مدل 24P1T3PB تک فاز
برندگرین
مدل دستگاه24P1T3PB
نوع محصولدیواری
ظرفیت دستگاه بر حسب BTU۲۴۰۰۰
برچسب انرژیA
شرایط کارکردنواحی گرمسیری
نوع عملکردسرمایش و گرمایش
نوع فیلتردارای فیلتر چندگانه
میزان پرتاب باددارای قابلیت پرتاب باد تا ۱۵ متر
نوع کمپرسورپیستونی

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با توان 30000 مدل 30P1T3PB

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با توان 30000 مدل 30P1T3PB

کولر گازی مدل 30P1T3PB دارای توان بالاتر و ویژگی‌هایی منحصر به فرد بوده که پیش از انتخاب باید با مشخصات فنی آن آشنا شوید؛ در جدول زیر مشخصات مرتبط به این نمونه از کولر گازی آورده شده است:

کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین با توان 30000 مدل 30P1T3PB
برندگرین
مدل دستگاه30P1T3PB
نوع محصولدیواری
ظرفیت دستگاه بر حسب BTU۳۰۰۰۰
برچسب انرژیA
شرایط کارکردنواحی گرمسیری
نوع عملکردسرمایش و گرمایش
نوع فیلتردارای فیلتر چندگانه
میزان پرتاب باددارای قابلیت پرتاب باد تا ۱۵ متر
نوع کمپرسورپیستونی

برای مشاهده و انتخاب این کولر گازی به صفحه کولر گازی مدل دیواری و پیستونی گرین 30000 مدل 30P1T3PB مراجعه کنید.

کولر گازی ایستاده گرین 36000 مدل H36P1T1/R1

کولر گازی ایستاده گرین 36000 مدل H36P1T1/R1

کولر گازی ایستاده مدل H36P1T1/R1 دارای توانی بالا بوده و بیشتر مناسب فضاهایی مانند رستوران، مساجد و محیط‌‌هایی با متراژ بالاست. این نمونه از کولر گازی دارای مشخصاتی است که آن را از دیگر نمونه‌ها متمایز می‌کند. در جدول زیر مهم‌ترین مشخصات این مدل اسپلیت آ‌ورده شده است:

کولر گازی ایستاده گرین 36000 مدل H36P1T1/R1
برندگرین
مدل دستگاهH36P1T1/R1
نوع محصولایستاده
ظرفیت دستگاه بر حسب BTU۳۶۰۰۰
برچسب انرژیA
شرایط کارکردنواحی گرمسیری
نوع عملکردسرمایش
نوع فیلتردارای فیلتر چندگانه همراه با کابل و لوله مسی
نوع کمپرسوردارای کمپرسور روتاری و اسکرال با مصرف برق پایین

مقاله پیشنهادی : کولر گازی هایسنس ساخت کجاست

جمع بندی‌

همانطور که در متن بالا گفته شد، کولرهای گازی گرین دارای انواع گوناگونی هستند و شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌های مرتبط به هرکدام، برترین نمونه را انتخاب کنید. همانطور که در پاسخ سوال کولر گازی گرین ساخت کجاست؟ اشاره کردیم، کشور چین اقدام به تولید این محصولات می‌کند. مصرف برق پایین، صدای بسیار کم، نوع فیلتر و اینورترهای موجود در‌ این دسته از دستگاه‌ها سبب شده است تا کاملا درباره انتخاب از این برند متقاعد شوید.

شما می‌توانید از طریق مجموعه فروشگاهی گیلاس اقدام به سفارش این کولر گازی در نمونه مورد نظر خود کنید. این مجموعه رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است و مشاوره تخصصی پیش از سفارش به کاربران ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه گیلاس نسبت به دیگر مجموعه‌های فروش اسپلیت، قیمت پایین‌تری را برای محصولات تعیین کرده است و چنانچه تا ۱۰ روز پس از سفارش خود از کیفیت کالا رضایت نداشتید، می‌توانید درخواست بازگشت وجه دهید.

به این نوشته امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *