مقالات مرتبط با کولرگازی

کولر گازی کوچک برای اتاق خواب

کولر های گازی مناسب اتاق خواب

کولر گازی کوچک برای اتاق خواب به گونه‌ای طراحی شده که سبب بهینه‌سازی مصرف برق می‌شود و یک گزینه ایده‌آل برای فضاهایی با متراژ پایین به شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید در ماه‌های گرم تابستان با استفاده از این کولر، کیفیت استراحت و خواب خود را تا چندین برابر افزایش دهید و از هوای خنک و دلپذیری که برایتان به ارمغان می‌آورد، نهایت لذت را ببرید. فلذا اگر به دنبال یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب خود هستید، در این بخش از مجله اینترنتی گیلاس همراه ما باشید تا اطلاعات ارزشمندی در این باره خدمتتان ارائه دهیم.

کولر گازی کوچک برای اتاق خواب

معرفی ۷ دلیل کاهش سرمای کولر گازی

برای اتاق خواب کوچک کدام ظرفیت کولر گازی را انتخاب کنیم؟

از جمله نکات مهمی که هنگام خرید کولر باید بدان توجه فرمایید، ظرفیت آن است. شما باید ظرفیت سرمایشی کولر مدنظرتان را بسته به متراژ اتاق خواب خود انتخاب کنید. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا بین متراژ فضا و ظرفیت کولر رابطه مستقیمی وجود دارد؟! در پاسخ بدین پرسش ابتدا باید کمی راجع به نحوه عملکرد کولر برای شما عزیزان توضیح دهیم تا به خوبی با وظایف هر یک از قطعات آن آشنا شوید، سپس به درک درستی از علت ارتباط این دو پارامتر خواهید رسید.

در ساختار کولر، قطعه‌ای به نام کمپرسور وجود دارد که عملکردی مانند پمپ داشته و سبب فشرده سازی گاز مبرد هم می‌شود. گازها دمای جوش پایینی دارند، از این‌رو در حالت مایع دمای خنک هستند. کمپرسور با فشرده‌سازی این گاز، آن را به مایع تبدیل کرده و به سمت کندانسور هدایت می‌کند. در کندانسور چرخه سرمایش تکمیل شده و هوای گرم به هوای خنک و مطبوع تبدیل می‌شود.

در این میان، ظرفیت کولر گازی همان واحد تغییر دما است که با نماد BTU شناخته می‌شود. هر چقدر ظرفیت کولر بالاتر باشد قدرت سرمادهی آن بیشتر خواهد بود. از طرفی هم متراژ فضای داخلی هر چقدر افزایش یابد، نیاز به سرمادهی بیشتری خواهد داشت؛ فلذا بین BTU و متراژ اتاق خواب ارتباط مستقیم وجود دارد. اگر نمی‌دانید که برای متراژهای مختلف، چه ظرفیتی مناسب است، ما در ادامه جدولی از تناسب بین BTU و مساحت اتاق خواب را آورده‌ایم تا حین خرید این محصول انتخابی درست و بی هوشمندانه داشته باشید.

BTUمتراژ فضا (متر مربع)
900012-20
1200020-30
1800030-45
2400045-60
3000060-75
3600075-90
4800090-120
پارامتر های انتخاب کولر گازی مناسب برای اتاق خواب

مدیریت مصرف انرژی با بهترین کولر گازی کم مصرف

پارامتر های انتخاب کولر گازی مناسب برای اتاق خواب

خب تا اینجای کار با یکی از پارامترهای انتخاب کولر گازی کوچک برای اتاق خواب آشنا شدیم؛ اما‌ ظرفیت کولر تنها یک مورد از فاکتورهای اساسی است که توجه به آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. در این میان موارد دیگری هم وجود دارد که حتما باید حین خرید سیستم سرمایشی به آن‌ها توجه کنید تا در نهایت لذت یک خرید موفقیت آمیز و مقرون به‌صرفه را تجربه نمایید. بنابراین در ادامه چند نکته مهم دیگر را که حین خرید کولر لازم است در نظر داشته باشید، شرح خواهیم داد.

فیلترهای باکیفیتی داشته باشد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که علاوه بر عملکرد، بر طول عمر و ماندگاری کولرهای گازی اثر گذار است، داشتن فیلترهای باکیفیت می‌باشد. در واقع این فیلترها می‌توانند با گرفتن آلودگی و ذرات معلق موجود در هوا، سبب بهبود کیفیت و سطح سلامت آن شوند. فلذا اگر خواهان یک هوای خنکِ پاکیزه و عاری از گردوخاک هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما یک مدل کولر گازی کوچک برای اتاق خواب انتخاب کنید که دارای فیلترهای باکیفیت باشد.

قابلیت کنترل خودکار دما

هنگام خرید یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب، دومین نکته‌ای که باید بدان توجه فرمایید؛ قابلیت تنظیم خودکار دما در شرایط مختلف است. با استفاده از این ویژگی‌ می‌توان قدرت خنک کنندگی کولر را براساس تغییرات دمایی اتاق، به‌صورت خودکار تنظیم کرد. علاوه بر این بهتر است یک کولر گازی ایستاده کوچک برای اتاق خواب باید دارای تایمر هم باشد، در این صورت نیازی به نگرانی از بابت زمان روشن و خاموش کردن دستگاه نخواهد بود و بدین ترتیب خواب با کیفیت‌تری را تجربه خواهید کرد.

بهینه سازی مصرف انرژی و فضای داخلی

سایز کولر گازی برای اتاق خواب با توجه به مساحت فضای داخلی، از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع هر اندازه که فضای اتاق شما کوچک تر باشد، باید به دنبال یک سیستم سرمایشی جمع‌وجورتر باشید تا سبب اشغال بیش از حد فضای داخلی نشود. از طرفی هم میزان مصرف برق یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب بسیار مهم و قابل تأمل است. زیرا با توجه به اینکه قرار است در اغلب روزهای گرم تابستان این دستگاه روشن باشد، اگر مصرف برق آن زیاد شود، هزینه‌های هنگفتی برایتان به بار خواهد آورد. از این‌رو سیستمی که خریداری می‌کنید، باید به تکنولوژی اینورتر با مصرف انرژی پایین مجهز باشد.

شرکت سازنده و برند کولر

اطمینان از کیفیت دستگاه و اعتبار برند سازنده آن، نقش بسزایی در داشتن یک خرید سودآور ایفا می‌کند. در واقع اگر از اصالت و کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید مطمئن باشید، مسلما با آسودگی خاطر بیشتری خرید خود را انجام داده و در نهایت از انتخاب خود رضایت کامل خواهید داشت. بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای ضروری که به هنگام خرید کولر گازی کوچک برای اتاق خواب باید بدان توجه فرمایید، برند سازنده آن است. با توجه به اینکه امروزه در بازار طیف گسترده‌ای از انواع سیستم‌های سرمایشی با سطح کیفی متفاوت عرصه می‌گردد، انتخاب کمی برای شما سخت خواهد بود‌‌. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که خریدتان را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید، تا در صورت انتخاب هر یک از برندها، نسبت به کیفیت و اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

در همین راستا ما در مجموعه گیلاس، انواع مختلفی از بهترین کولرهای گازی مخصوص اتاق خواب را با قیمتی ارزنده به همراه ضمانت نامه اصالت کالا عرضه می‌داریم و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بخش دسته‌بندی‌ها و مشاهده مدل‌های مختلف، آنچه را که باب میل‌تان است، انتخاب و خریداری کنید.

قیمت مقرون به‌صرفه

پس از بررسی کیفیت و اصالت کولر گازی، نوبت به بررسی تناسب قیمت آن با بودجه در دسترس شما خواهد رسید. در واقع باید پیش از خرید یک محصول، هزینه اولیه ثبت سفارش و نصب آن را برآورد کنید و ببینید که آیا با مقدار بودجه‌ای که به منظور خرید کولر گازی کوچک برای اتاق خواب خود در نظر دارید، تناسب دارد یا خیر! این کار سبب می‌شود تا گزینه‌های انتخابی شما فیلتر شده و در نهایت انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در ضمن ناگفته نماند که قیمت انواع سیستم سرمایشی براساس مقدار ظرفیت و نوع برند سازنده آن متفاوت خواهد بود. بنابراین پیش از براورد هزینه‌ها، باید مدل‌هایی را که با معیارهای شما تناسب دارد انتخاب کنید، و در نهایت قیمت آن را براساس مقدار بودجه در دسترس خود بسنجید.

میزان تولید صدا

یکی دیگر از پارامترهای مهمی که هنگام خرید کولر گازی کوچک برای اتاق خواب خود باید مورد توجه قرار دهید، میزان سروصدای آن حین کار کردن خواهد بود. از آنجا که این دستگاه قرار است در اتاق خواب تعبیه شود و مسلما شما برای استراحت و داشتن یک خواب باکیفیت، نیاز به محیطی آرام و بی صدا دارید؛ پس کولر مدنظرتان باید تا حد ممکن بی‌صدا باشد. در غیر اینصورت ممکن است با گذر زمان کیفیت خوابتان کاهش یابد و با سروصدای زیادی که ایجاد می‌کند، آرامش شما را حین استراحت بر هم بزند.

پارامتر های انتخاب کولر گازی مناسب برای اتاق خواب

معرفی بهترین کولر های گازی مناسب اتاق خواب

خب تا اینجای کار با نحوه عملکرد سیستم‌های سرمایشی گازی آشنا شدیم و دانستیم که حین خرید آن باید چه نکاتی را در نظر بگیریم. حال در این بخش ویژگی‌های کلی یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب را شرح خواهیم داد و در ادامه چند مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های آن را معرفی خواهیم کرد. برخی از ویژگی‌های بهترین کولر های گازی برای اتاق خواب عبارتند از:

  1. استفاده از گاز مبرد سازگار با محیط زیست (R410)
  2. صدای کم و عملکرد مطلوب
  3. امکان کنترل از راه دور
  4. قابلیت تنظیم زمان و ریست اتوماتیک
  5. داشتن نمایشگر دیجیتالی و ریموت
  6. مجهز به فیلتر هوا و قابلیت بهینه‌سازی مصرف انرژی

چند مورد از بهترین مدل‌های کولر گازی کوچک برای اتاق خواب به شرح زیر می‌باشد:

  • کولر گازی اسپلیت گرین 12000 مدل GWS-H12P1T1/R1
  • کولرگازی سامسونگ 9000 اینورتر AR09TSHGAWK/FA
  • کولر گازی سرد 12000 هایسنس مدل HRTC-12TQ
  • کولر گازی اسپلیت اینورتر اسمارت جی پلاس GAC-HV12CB1
  • کولر گازی تی سی ال 9000 مدل TAC-09CHSA/XA41
  • کولرگازی میدیا
  • کولر گازی جی پلاس 12000 اسمارت
  • کولر گازی تی سی ال 9000 مدل TAC-09CHSA/XA41
معرفی بهترین کولر های گازی مناسب اتاق خواب

جمع بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های انواع کولر گازی اتاق خواب   پرداختیم و دانستیم که حین خرید سیستم سرمایشی برای این قسمت از خانه، چه پارامترهایی را باید در نظر داشته باشیم. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مطلب برده و پاسخ سوالات موجود در ذهن خود را یافته باشید. اگر علاقه مند به مشاهده انواع مختلف کولر گازی کوچک برای اتاق خواب هستید، تنها کافیست وارد فروشگاه گیلاس شوید و از مدل‌های مختلف این محصول دیدن فرمایید.

ما در گیلاس طیف گسترده‌ای از کولرهای گازی کوچک و بزرگ را عرضه می‌داریم تا هر مشتری بسته به سلیقه و نیاز خود، آنچه را که مدنظر دارد انتخاب و خریداری کند. شایان ذکر است که رضایت شما عزیزان، باارزش‌ترین دارایی ما در این مجموعه می‌باشد، فلذا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه محصولات درجه یک به قیمت منصفانه، لبخند رضایت را بر لبانتان بنشانیم. لطفا نقطه نظرات و تجربه کاربری خود را از کولرهای گازی با ما و سایر کاربران در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم.

به این نوشته امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *